styrket kvinne - avspent mamma
 

Usikker på hva du skal velge?

Skal jeg velge Gravid Styrke, Gravid Myk eller Gravid Ro?
Inndelingen i tre ulike gravideyogakurs er ikke ment å være en skarp inndeling av svangerskapet i faser, men er en tilrettelegging av undervisningen i forhold til forskjellige behov. De som ønsker mer bevegelse og  styrketrening, kan gå på Gravid Styrke, de som ønsker lett trening kan gå på Gravid Myk, og de som vil ha mer ro & avspenning går på Gravid Ro.

Hvilket kurs skal du gå på hvis du er i midt i svangerskapet? 
Hvis du er halvveis i svangerskapet og føler deg tung i kroppen, har behov for avspenning og vil gå på yoga for å forberede deg til fødselen, anbefales Gravid Ro. Hvis du vil bruke yoga som en myk treningsform under svangerskapet, anbefales Gravid Myk og dersom du fortsatt føler deg lett i kroppen, har en forholdsvis liten mage og ønsker å trene mer kraftfullt skal du velge Gravid Styrke.       
 
Skal jeg velge FødselsYoga, FødselsYoga Helg eller Partnertimen?
Har du tid til det så vil vi først og fremst anbefale deg vårt vanlige FødselsYoga kurs på 4 kursganger. Men dersom dette ikke passer så er FødselsYoga Helg også et veldig grundig kurs i fødselsforberedelse. Har du født tidligere eller føler et behov for kun en kort innføring i fødselforberedelse så kan Partnertimen passe godt for deg.
 
Skal jeg velge Barsel Myk, Barsel Styrke eller Barsel Pilates?
Dersom du ønsker en rolig yogatime med mye fokus på babyen din og som inneholder babymassasje så velger du Barsel Myk. Ønsker du en mer kraftfull start på din opptrening samtidig som du lærer babymassasje så velger du Barsel Styrke. Mens dersom du virkelig ønsker en time med fokus på en effektiv opptrening av kjernemuskulaturen så velger du Barsel Pilates.
 
Tilbake til Forsiden