styrket kvinne - avspent mamma
 

Barsel Styrke

Kurs Dag & Tid Starter Timer Yogalærer Pris
Barsel Styrke Tir 11:00 - 12:30 24.7.2018 8 Anette H. Åsheim 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Tors 13:00 - 14:30 23.8.2018 8 Anneli Mjøen 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Tir 13:00 - 14:30 18.9.2018 8 Anette H. Åsheim 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Tors 11:00 - 12:30 25.10.2018 8 Anneli Mjøen 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Tir 11:00 - 12:30 20.11.2018 5 Jannicke Wiel 1200,- Gå til påmelding
Kurs Dag & Tid Starter Timer Yogalærer Pris
Barsel Styrke Man 13:00 - 14:30 6.8.2018 8 Anette H. Åsheim 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Man 13:00 - 14:30 8.10.2018 8 Anette H. Åsheim 1920,- Gå til påmelding
Kurs Dag & Tid Starter Timer Yogalærer Pris
Barsel Styrke Ons 13:00 - 14:30 8.8.2018 6 Karen R. Olsen 1440,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Tir 11:00 - 12:30 21.8.2018 8 Beate Langfeldt 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Ons 13:00 - 14:30 19.9.2018 8 Karen R. Olsen 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Tir 11:00 - 12:30 23.10.2018 8 Beate Langfeldt 1920,- Gå til påmelding
Barsel Styrke Ons 13:00 - 14:30 21.11.2018 5 Karen R. Olsen 1200,- Gå til påmelding

Barsel Styrke er vår mest fysisk aktive yogatimen for kvinner i barsel. Dette er klassen for deg som ønsker å komme skikkelig i gang med kroppen igjen etter svangerskap og fødsel. Barsel Styrke er en kraftfull måte å styrke kroppen på samtidig som du koser deg sammen med babyen din.
 
På slutten av hver time er det satt av 20 minutter til deilig babymassasje som gir mor & baby god anledning til å ha tett og nær kommunikasjon.
  
Vi anbefaler oppstart på dette kurset primært f.o.m. ca. 6-8 uker etter fødsel dersom er du i veldig god form eller gjerne etter et Barsel Myk kurs dersom du har behov for en roligere oppbygning. Du kan gå på Barsel Styrke fram til barnet ditt begynner å krabbe eller på annet vis blir mobil slik at det utfordrer din yogapraksis.
 
Dersom du kjenner at kroppen har behov for en myk opptrening eller du har problemer med vonde skuldre, armer eller håndledd så anbefaler vi at du starter med Barsel Myk først og så fortsetter med Barsel Styrke når du kjenner deg klar for mer kraftfull trening. 
 
PS! Du kan bli med på kurs som allerede er startet, se listen over igangsatte kurs med ledig kapasitet. Se også vår ordning for å ta igjen tapte timer.